torsdag 22 december 2011

WRGPT 20

För femton år sen fick jag detta mail:


Date: Mon, 16 Sep 1996 11:11:57 -0400
To: starback@minsk.docs.uu.se
Reply-To: dealer@poker.li.net
From: dealer@poker.li.net
Subject: Holdem game (ID=fulake) : your cards

! Table a31, Hand 1, Day 1

! Your hole cards are Kd 10s


Helpful commands:
WHAT (for status), HELP (for short help), MANUAL (for long help)
Or view the manual at http://www.conjelco.com/wrgpt6.html

Your automated Holdem dealer


eftersom jag för första gången anmält mig till pokertävlingen WRGPT. Det har blivit årlig vana sedan dess, och jag tänkte bara tala om att den som vill se hur det går för mig och några andra viktiga personer i sedvanlig ordning kan se det här. (En har redan fallit, tyvärr. Resten av oss tänker mötas vid finalbordet.)

Inga kommentarer: