onsdag 25 augusti 2010

Forever Young

Lite bilder från Forever Young som jag var på i Gävle. Arrangörerna hade innan utlovat bra varm mat och korta köer, men vi hade som väl var hört att det inte varit så tidigare, så vi åt rejält på en närliggen pizzeria innan, vilket visade sig vara mycket klokt. Pizzerian hade för övrigt tapetserat ett par av väggarna med Agent X9, vilket jag tyckte var fint.

Pizzeria i Gävle

Huvudskälet till att jag var där var naturligtvis Jakob Hellman.

Jag tittar på Jakob Hellman

Jag är nöjd med min bild på Johan Kinde och Lustans Lakejer:

Lustans Lakejer

Reeperbahn var det som vid sidan av Hellman drog mig dit:

Reeperbahn

Publikarmen hör till ingen mindre än Forever Young-bloggaren Björk Mirjamsdotter – vi stod strax bakom henne och Calle/Japetus tills en buffel trängde sig förbi.

(I hela albumet finns ytterligare några få bilder.)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för trevlig blogg och mycket snygga bilder! Det var flera fina spelningar den kvällen, även om Reeperbahns konsert blev mest speciell tack vare omständigheterna att vi stod längst fram, etc.Jag känner mig också hedrad av omnämnandet - lol!
PS: Jag reagerade också på den stirriga buffel som dök upp och på mycket kort tid visade upp en hel provkarta på social inkompetens...

Per Starbäck sa...

Tackar! Det var på officiella Forever Young-bloggen jag såg bilden på er först, och tyckte det var skoj, då vi stod där och tittade på när bilden togs.